2 ay 17 günlük bebegim var sezaryen dogum yaptım lohusalik kanama 58. Güne kadar devam etti adet oldum mu bilmiyorum ama atoni geçirdim.Birde çok şiddetli gebelik zehirlenmesi geçirmiştim karaciğerim hasar gördüğü için asit birikmiş karnımda(onunlada alakalı olabilir diye belirttim).Birde bebegim Emiyor 2 gündür böyle pembe lekelenme oluyor adet olabilir mi acaba ? Bilgisi olan varmi