prensler_-_ Hanm1_ ben kullanıyorum canım bebeğim 4.5 aylık ve aşırı acıyor sanırım elini yiycek ağlıyor ellerimi temizce yıkayıp bir leblebi kadar parmağıma döküp damaklarina sürüyorum özellikle alt kısmına cnki oralar sertleşmis gibi duruyor
Rzaeymn_annesi Hanm1_ bir miktar aliyoyusun parmagina dis cikacak bolgeye suruyosun ben oyle yapmistim biraz zor suruluyor ama bu bebekten dolayi oluyor cok huysuzlasiyor denemelisin yutmasinda bi sakinca olmuyor gunde bi kac kezde kullana bilirsin