rb Canım anneler tavsiyelerinize ihtiyacım var 17 aylık bi oğlum var doğduğundan beri bağ kuramadım 3 aylıken memeyi reddeti biraz büyüdü elimden yemek yemedi benim onunla oynamamı istemiyor..
hiç yanımda yatmaz bana sarılmaz onu öpünce ağlar etrafımdaki en uzak insanlara bile ilgi gösteriyor ama bana çok mesafeli ve ben onu hiç sarsacak bisey yapmadım 3 tane erkek kardeş büyütüm annem çalışırdı kardeşlerim çook iyiydik çok iyi bakardım diyaloğumda iyidir ama oğlum bana çok mesafeli annelik duygusunu tadamadım evde iki yabancıyız böyle bir durum yaşayan oldumu benmi çok abartıyorum bi akıl verin…