Bir yerde izlemiştim youtube de, 1 bardak bile olsa kesinlikle içmeyin diyordu.Türkiyey özgü bi durumuş bu 1 bardaktan bişey olmaz muhabbeti. Bence siz sütünüzü mutlaka sağın. O gün.çok azı bile kötü etkiliyormuş bebeğin karaciğerini. Eğer içerseniz gün boyu biberından veya kaşıkla verin sütününüz.stoklayıp.