Elifyor yazdıklarım 2 saatte kandan temizleniyormuş zaten, yani 12de başladınız 2de içki faslı bitti, 4e kadar emzirmemek gerekiyor. sağıp atma kısmı burada garanti olsun diye. ama doya doya kadehlerce içtiğimizde sağmak gerekiyor mutlaka. şarap ayrı tutuluyor ama, şarap seven biriyseniz 2 kadeh rahatlıkla içip sağmadan emzirebilirsiniz. ben sevmezdim ama hamilelikte çok canım isterse 1 kadeh şarap içiyordum, doktorum da hiçbir zararı yok demişti. açıkçası bunu süreklilik haline getirmedikçe ayda yılda bir yapılan ufak kaçamağın büyük zararlara uğratacağını düşünmüyorum. linç yemeyeyim de :)