Bizim kaç cıktı şuan hatirlamiyorum ama bizimde 2 kez kan alınmıştı topuktan ikinici kez alındıktan sonra sonucta kizimin biyotidinaz eksikligi oldugunu ogrendik bi takim vitamin eksikligi ve suan bi hap kullanıyoruz bioak 5 mg diye bu hapı ömür boyu kuklanızdanmışız kullanıyoruz şuan kızım 4 ay sonra 2 yaşına girecek Allaha şükür şuan çok iyi bi sıkıntı yasamadik