Arkadaşlar dişi artık elimize geliyor önce biri geldi sonra diğeri ama sadece uçları göründü tam çıkmadı buna rağmen 1 haftadır sabaha kadar ağlıyor gündüz sorun çıkarmıyor ama gece hep aynı sabah erken işe gidşyorum gücüm tükendi inanın doğduğundan beri hep böyle huysuzda birde diş eklendi bu konuda napabilrişm meme delisiydi emmiyor su an sadece mama alıyor biberonda bugun diş jeli kullanmaya başladım tetagil kullanıyordum o fayda etmiyor bu diş göründükten sonra çok sürüyor mu çıkması bunalıma gireceğim :(