Kizlar adet geciktirici kullanıyorum baya ayın 13 neden veri yarın yola sabah erken cikicaz diye eşyaları topladım ilaçlarında valize koyduydum akşam icicegimi unutmuşum valizide arabaya yerleştirdik yani. Bu aksaminkini icemicem mecbur bişey olurmuki bı akşam icmesem hemn gelmez demi bu aksaminkini icmesem 😢😢😵