melike_zynp ama işte kutuda yazanlarda cok fazla.Ben zaten basindan beri fazla vermemeye calistim.Fazla arttirmak istemedim.Benim kizim 2.550 gr dogdu.En son 2 hafta once tartildi 6.600 gr di.Kilolu dogan bebekler sanki cok fazla kilo alamiyorlar gibi geliyor bana.Bide belirli bi aydan sonra kilo alimi da cok olmazmis.Belki mama yaramiyordur.