Altı aylık oğlum son üç gündür kucakta olmadığı sürece çığlık atıyor artık öksürüyor çığlık atmaktan ama ağlama yok acaba ilgi mi çekmeye çalışıyor sesini mi keşfetti sakin bir bebekti ama çığlıkları evi inletmeye başladı hiç bir iş yapaöaz oldum oyuncaklara bile bağırıyor 😀