Hanımlar ilk defa bebeğimle tatile gittim geldim. Tatilden bir gün önce kontrole götürdüm bebeği kan değeri düşük çıktı bende sidefer başladım. Yavrum 8 aylık. Neyse tatilde denize girdi pek sevmedi suyu banyo yaptırdım gözlerine kan oturdu böyle pembe pembe kenarlari. Sonra kan ilacı sarı renk aynı o renkte kum gibi kaka yapmaya başladı. Normalde aşırı kabız olan bebek sürekli cıvık yapaya başladı. Mama içmek istemiyo ne zaman versem firlatiyo şuanda da aç karnına uyudu .illa ekmek birşey kemirmek istiyor ekmek fazla vermek istemiyorum. Vermedim o da uyudu. Huysuz ve bugün de ishal olmuş. Sizce kan damlası bunları yapmış olabilir mi yoksa tatilde hasta mı oldu. Hiç böyle bişey yaşamamıştım hemen doktora götürmem gerekir mi şimdi gece yarısı oldu bilemedim. Gözü içinde ishali için de endişe ediyorum . İlacı kestim vermedim bugün rengi yeşile dönmüştü. Bu ilacı kullanan anneler yorumlarınızı bekliyorum.