Arkadaşlar merhaba benim oğlum 1.5 yaşında doğduğun idan bu yana fazla hareketli huysuz ve çokça ilgi bekleyen bir çocuk. Bir yere gidiyorum hareketliliğinden beni çekiştirmesinden sürekli birşeyler istemesinden rahat olamıyorum sonra. Örneğin bir yere gidince çay bardaklarının cıs olduğunu bildiği halde ellemye tabakları dökmeye fln çalışır hızlı da bir çocuk bir anda her şeyi yapıyor.1 yaşında kuzeni var veya yaşıtları sürekli vuruyor bana huzur vermiyor ben sürekli bunlarla ilgili de laf işitmekten yoruldum, annem bile sürekli eleştirir snn oğlun çok aksi fln diye bağırır kuzenine vurunca fln, ben bazen taşıyorum oğluma istemsizcr bağırıyorum kendimi alıp gidesim geliyor bana yük geliyor. Sinirli bir insan oldum. Sizce çocuğum yaşına göre normal mi yada bana tavsiye verin lütfen. Şefkatle ve kararlı bir şekilde yapma hayır diyorum ama… En son herkezle irtibatı kesicem kimseyle görüşmeyeceğim çocuk yüzünden.