Bıxımkını dayısı hedıye olarak almıstı ben odadan odaya tasınabılsın dıye 60-120 ölçülüsünü tercih ettim çünkü süreklı yalnızım. Toplamaya kurmaya yardımcı bırısı olsaydı belkı 70-110 olanı tercıh edebılırdım yıne de memnunum. Bu arada fermuarını acıp içine girip emzırıyorum, yatarak emmeyı sevdıgı ıcın. Uyanınca kendısı de rahat cıkıyor ıyı oluyor