ipekk96 Merhaba tecrübeli anneler 1 aylık bebeğimin poposunda çatlak çıktı en hızlı bir şekilde iyileşmesi için ne yapmalıyım
Hbbknk ipekk96 doktora gidin biz öyle yaptık 2 krem hametan ve fito verdi karıştırıp sürdüm bir kaç güne geçti
kubra17- ipekk96 günlük üç defa ılık suya otuttur 15 dk oda çok iyi geliyor biz fito olan kremimizi de sürdük 1 haftada geçti 5 tane derin çatlaklar vardı bu Arada zor mu yapıyor kakayı ??
Betyit ipekk96 merhaba canım benim doktorum dediki küveti doldur köpürt 15 gün boyunca hergün oturur pozisyonda gir çıkart iyileşecek diye kremde verdi ve şükür geçti
ipekk96 Hbbknk ekstra başka bir şey yaptınızmı peki bir tek kremimi sürdünüz, 1aylık benim bebeğim doktor herhangi bir Pişik kremi kullanabilirsin dedi. Benim bebeğimin bezlerinde genelde kan var sizdede kanama oluyormuydu
Hbbknk ipekk96 sağlık ocağındaki doktor pişik kremi kullanmamı söyledi banada bepanten kullandım ama çatlak geçmediği için daha fazla ilerlememesi için çocuk doktoruna gösterdim ben o verdi ilerlemesin belki ilerlediği için kan geliyodur annesi doktora götür canı yanmasın
ipekk96 kubra17- kaç aylık tı bebeğiniz acaba ve ıkınıyor ama kabız değil. Kan geliyor çoğu zaman bezi kanlı
EbSaYus Oğlumdada 1 aylık ken vardı bizimki uzunda sürdü çok ıkınıyordu çünkü fito krem ile bi krem daha vardı sürekli onları kullandım bide her altını açtığımda poposunu lavaboda ılık suyla yıkadım çok geçmiş olsun sizede geçer inşaallah 🤲🏼
ipekk96 EbSaYus çok sağolun amin inşallah. Peki sizdede kanama varmıydı bizim çoğu bezimizde kan var. Peki sadece dışarıdan kremi sürüp bezi bağlıyoruz dimi, ve günde kaç defa sürdünüz
ipekk96 Fadikfs bize bepanthol sürün dedi sadece yada herhangi bir Pişik kremi. Sizin dediğiniz keremden alsam daha etkili sanırsam çünkü herkes ondan kullanmış neredeyse