Gizem9565 Bogaızm indirmiş enfeksiyon var galiba 2 aylık ya bebegim var emzirmiyorum ama sagıp veriyorum acaba ona geçer mi. Çok korkuyorum nolur yardım edin
Sedaaaacemre Gizem9565 geçmez emzirsen bile maske tak sütten bişey bulaşmaz el yıkamaya dikkat ve maske tak sorun olmaz
Ltprknn Gizem9565 bana da bebeğimden bulaşmıştı ama 12 aylıktı.o iyileşti ben kaptım.asla maske çıkarmadım sürekli ellerimi yıkadım.pudrasiz eldiven de olur.antibiyotik kullanmak gerekebiliyor bazen emziren annelere uygun var ama bebek küçük uzmana danışın lütfen
Cansuuu8 Gizem9565 annne sütünden geçmez ama çok öpüp sarılmayın zaten emzirdiğiniz için de korkmayın anne sütü antibiyotik yerine geçer
Gizem9565 Sedaaaacemre ya illa gaıznı ne çıkarmak için kucagıma alıyorum hani nasıl geçebilir cocuga neden sakınmam lazım
Sedaaaacemre Gizem9565 maskeni tak doktorum korona bile olsan çift maskeyle emzir ihtiyaçlarımı gör hiç bişey olmaz demişti
Cansuuu8 Gizem9565 aslında yanlış bilgi vermem istemem siz doktorunuzu dinleyin yinede. Ama benim hasta olduğum zamanlar da hiç geçmezdi grip ,nezle bile