Tugce1634 Ben de ev bulamiyorum,agustos ortasinda cikin diyor ev sahibi.kendim oturcam diyor ama yalan.cunku bizim kira 1900 karsi dairemiz 2900 e kiralandi mesela.bizi cikarip o fiyatlara kiraliycak.ben de hemen cikmasam oluyor mu ki arkadaşlar
Momoflittlesugarbaby Tugce1634 eğer yalan söylüyorsa mahkemeye verip 1 senelik kira bedelini alabiliyorsunuz
Balannesiiiiii Arzu3535 bende aynı durumdan muzdaribim ve bizim 1 ayımız kaldı hala ev yok en kötü ev 2000 den başlıyor şu an 1400 e oturuyoz ama ev yok maalesef kafayı yememe az kaldı
Arzu3535 Balannesiiiiii bizimde 20 günümüz var çıkmak için çok. Moralim bozuk ağlayıp duruyorum çocuk gibi
Arzu3535 Balannesiiiiii aynı durumdayız valla ağlıyorum canım sıkıldıkça ev yok olan çok pahalı durumumuz yok okadar kahroluyorum 20 günümüz kaldı nasıl olacak bilmiyorum ki
Fatma8988 Arzu3535 heryer aynı İstanbuldada ev yok olanlarda çok çok pahalı.. Kontrat yok muydu yasal olarak bir bildirim yaptı mı size satacağım boşalt diye vs…
Tugce1634 Momoflittlesugarbaby tesekkur ederim.muhtemelen yalan cunku adam doktor Gelip oyle bir semtte 2+1 de habire sorun cikan sacma bir apartmanda oturcagini sanmiyorum.ben de cikmak istiyorum da cidden fiyatlar uçmuş durumda.hayirlisi artik.