Liyazynp ama arkadaş da doğru söylüyor düşünemedim onu yenidoğanlar genelde sıvı yapar benim bebeğim 3 aylık çok sıvı değil ama genede cıvık. Günde kaç kakalı bez alıyorsunuz onu takip edin.
Karın gurultusuda gazdan olabilir diye düşünüyorum aynı şeyi bende yaşadım gaz damlası kullandıktan sonra geçti.
Ama dediğim gibi doktora Bi götürün