hafsahatun Prensesannesi38 kızım da bir ara alışmıştı.hiç bir şey demeden dikkatini yaptığı şeye çekmeden hadi gel emzik verim sana dedim. Her yaptığında ya meyve ya emzik verdim. Unuttu şükür. Ama 1 yaşında vardı o zaman. Anlıyordu dediğimi
Cerennh Prensesannesi38 bizimde 6 aylıktı çıktı, 8 aylığına şuanda ilk başlarda aşırı yapardı,şimdi ara ara sanırım dişlerini fark edip yapıyorlar çok müdahale edemiyorsun tabi anlatma anlama durumu olmadığı için 😁
Prensesannesi38 hafsahatun benimkide 1 yaşında emzik kullanmıyoruz bişeyler veriyorum eline unutsun diye ara ara tekrarlıyor