Meyvebicagi Kızlar kızımda süt alerjisi var. Bende vegan çikolata baktım, sarelle bitter çıktı karşıma. Sipariş verdim, aldım. İçindekilerde susuz süt yağı yazıyor. Kızım rahatsız olur mu ??
Pamircik Meyvebicagi rahatsız olabilir. İçinde hiç süt olmayan çikolata yiyebilirsiniz ama kakao da yasak değil mi size?
Deletedmom_29 Meyvebicagi maalesef bu şekilde bazı vegan yiyecekler her yerde vegan olmuyor fabrika farkı sanırım. Süt yağı da süt ürünü. Zaten yazıyordur en sonunda alerjen uyarısı olarak. En iyisi marketten bakarak kendimiz almamız
Meyvebicagi Pamircik bizim sadece süt 🤦🏻♀️O da herşeyin içinde var. Acayip tatlı çekiyor canım bende vegan ürünlerde süt olmaz diye düşünüp vegan çikolata araştırdım ama içindekiler kısmında süt yağı yazıyor inşallah birşey olmaz
Pamircik Meyvebicagi alerji sorularını gördükçe çok şaşırıyorum gerçekten her doktor farklı bir şekilde ilerliyor. Benim oğlumun da kakaoya alerjisi yoktu ama alerjik bütün besinler yasaktı. Çünkü birbirini tetikleyebiliyorlar.
Kaganalis Meyvebicagi sizin sadece sut bizim yumurta soya bugday da var. Tatli yemeyi okdr ozledim ki. Ekmegi sekere banardim eskiden smdi ekmek de yok. Ruyamda yiyorum bazen. Cok mutusuzum. Ay gecenin 3unde karnimda ac. Smdi geldim sizin posta icimi doktum durduk yere🤣
Meyvebicagi Pamircik bizim doktorumuz süt ürünleri yeme dedi başka birşey demedi bir ilerlememiz falan yok yani. O yüzden buraya yazıp sormak durumunda kalıyorum.
Kaganalis Meyvebicagi ay smdi aglucamm🥺🥺 doymuyorum açim. 1 ay sonra ek gidaya baslayinca düzelecek yavas yavas dedi doktor. Onu bekliyorum. Surda 1 2 ay daha devam edicez sonra belki biraz daha rahatlayacak ins. Oyle umuyoruz