Hamilelikte göğüs ucu olduğundan fazla büyüyen oldu mu benim ilk gebeliğimde böyle bişey olmamıştı ama üçüncü hamileliğim de göğüs uçlarım baya büyüdü diğer iki hamileliğim de hiç çatlak yara falan olmamıştı ama bunda çok fenayım bu yarayı göğüs üçünün büyümesine bağlıyorum ben bu büyüme normal mi bu doğum yapalı nerdeyse bir ay ol ak üzere hala küçülmedi uçları sizlerde de mi bu şekilde olmuştu