Bugün göğüs yaramdan dolayı acile gittim ama aşırı kötüydü böyle yanık gibi oldu 2 gün içinde. Emzirdiğim için doktor paroldan başka bişey veremem dedi. Ağrıda emziremediğimi söyledim günde 4 defa alabilirsin ağrı geçtikçe azalt dedi. Parol zaten dozu düşük çocuğa çok çok az miktarda geçer dedi