1prens_annesi yapabilirseniz en güzeli Karatay diyeti. Benim hep kalça basen sorunum oldu. 3 yıl önce Karatay diyeti yaptım, her gün Spor da yaptım mutlaka. Normalde 65-66 arasiydim, 57ye kadar düştüm iki ayda. Bu süre içinde tatile de gittik, orda sınırsız yedim. Evdeyken de sıkı sıkıya bir diyet yapmadım. Canım tatlı isterse yiyordum ama dikkat ettiğim şey yemeğin üstüne yemekti. Günde 2 öğün beslendim ama bu öğünlerde istediğim kadar yedim. Mantığı en az 4 saati bir şey yemeden geçirmek. 4 saat bir şey yenmedigi takdirde vücut yağ yakmaya başlıyor. Kalça basen kalmamıştı.