4.5 aylık bebeğim akşam 8 9 gibi besleniyor 9 da uyuyor gece 2 3 defa emziriyorum sadece uyurken emdiği için sık sık emziriyorum akşam 8 de taktığım bez sabah 8 de kuru oluyor hiç idrar yok doktorum bez bağlama idrarını tutmayı öğrenmiş dedi bez bağlama dedi baglamadim yine yapmamıs idrar tahlili istedi muayene etmedi sağlıkçı olduğum için evde aldım götürdüm normal geldi doktor normal olduğunu söylüyor ama çevrem böyle bir şeyin normal olmadığı söylüyorlar o zaman seneye üniversiteye gider diye espiri yapıyorlar böyle bir şey başına gelen oldu mu normal mi sizce