Ah ilk zamanlar 😬 Bende çok zorlanmıştım. Tam 2 saat emdiğini bilirim. Sabaha kadar kucağımda uyuduğunu😬 Çok zor günlerdi, ama bir o kadar da özeldi. Annesi sadece açlıktan emmiyor ki, güvende olmak istiyor, huzur bulmak istiyor. O çok yabancı bir yerde ve tek tanıdığı sensin. Geçiyor emin ol. Sadece biraz sabır.