Kızlar 3 gunluk taze anneyım göğüslerimden süt gelıyor ama emzırırken zorluk yasıyorm ikinci gun birini emip diğerini zor emdi bebişim doydu gbi oldu sağ göğsüm yara oldu bu arada emerken cok acıyordu ve debelenıyorduk ıkı defa emziremedm snra verdim biraz biraz ertesı gun aksam sağ göğsümü azcık sağdım elektrkli
Makineyle gece emmedi pek kızım mama verdik sabah göğsüm şişmişti ve sertti sol goğsüm de biraz şişmişti ama emzırebıldım onunla sağ göğsümü sagıp verdım sonra denedık bidaha diğer emzirmeye az emdi şiş olduğundan sanırım biraz daha sağdım verdim ama sıcak göğsüm napablrm yasayanlar yardımcı olblr mi