kızlar daha önce kayınvalidemle yaptım ama ilk kez tek yapıcam pişirmesine falan dikkat etmemiştim hiç.
içini ona sorarak hallederim ama pişirirken nelere dikkat etmem lazım? suyu soğuk mu sıcak mı konur? tencerenin neresine kadar su koymam lazım? kısıkta mı hızlıda mı? şu cahil kıza bi el atın ya 😂