Merhaba anneler bugün internetten mama almıştım kargoysan aldığım an kutuları o kadar hırpalanmış olarak gördüm ki içime kuşku düştü evet mama poşeti patlamamış ama kutusu ezilmiş resmen bende ürün sorgulamadan barkod numarasını girdim bu ürün orjinal değil diye yazı çıktı karşıma ne yapmalıyım fikri olan var mı