Merhaba anneler,
Bebeklerin her ay yeni yönleri ortaya çıkıyor. Benmki 11aya yaklastı. Çok hareketlendi. Sağlığına her gün şükrediyorum ama bazen sabrım kalmıyor. Uykusuzluk, yorgunluk da buna sebep elbette. Örneğin mamasını hazırlıyorum sürekli mız mız mız bazen sabrım kalmıyor adıyla bagırıyorum. Bazen kendi kendime avuçlarımı sıkıyorum bu tarz sinirlenme anlarım oluyor. Ona olabildiğince yansıtmamaya çalışıyorum. Bu sadece mama hazırlarken değil elbette… sizlerde de bu tarz şeyler oluyor mu? Diyebilirsiniz haklı olarak bebeğin sağlıklı daha ne istersin diye haklısınız da ben buna hergün şükrediyorum zaten ama sadece merak ediyorum sizlerde durum ne diye 💖