Krnh1 Merhabalar,oğlum 3 aylık oldu biberon da Tomme tippee marka 1 numara kullanıyorduk şimdi kaç numara kullanmamız gerekiyor teşekkür ederim şimdiden 😍
Oykuaygun Krnh1 1 numara kullanmaya devam edebilirsiniz. Bende tomme tippe kullanıyorum delikleri biraz büyük gibi. Anlarsınız az gelmeye başladığı zaman bebişiniz mızıldanır 🥰
Egeanul Krnh1 1 e devam et canım bende kullanıyorum 4-5 aylık olunca anlıyorsunuz az geldiğini baya çekmeye çalışıyor çünkü😍🐥
[silindi] Krnh1 daha 1 numaraya devam etmeniz gerekiyor birde biberon başlıklarını her 3 ayda bir yenileyin yenilenmesi gereken bir madde
Krnh1 Oykuaygun mırıldanmaya başladı da ondan soruyorum 🙈🙈 birde tam çekemiyor ses geliyor ağzı küçük gelmeye başladı sanki 😍🙈