Doğumdan once 60 kiloydum Doğumla birlikte çok kilo aldım boyum 1.60 kilo 73 suanda ama bacak arkamda belimin yanında öyle çatlaklar oldu ki ne elbise giyebiliyorum ne de pantolon zar zor kendime birsey bulabiliyorum şükürler olsun suan kızım yanımda ama eski fiziğimi özlüyorum şu hamile kalıp sonradan eski fiziğine dönenlere çatlaksız olanlara hayran oluyorum Keske bende öyle olabilseydim 😔😔