Umay123 Bu ara çok tazyikli. Bebeğim sürekli tıkanıyor. Emmek istemiyor artık, süt hızlı geldiği için sinirleniyor. Kilo alımı yavaşladı. Tavsiyelerinize ihtiyacım var
gamzeninmucizesi1 Umay123 benimde öyle, emzirmeye başlamadan önce elimle yada pompa ile azcık sağıyorum hafifletiyorum ondan sonra veriyorum. İşe yarıyor tavsiye ederim 🤗
Umay123 gamzeninmucizesi1 çok sağolun denicem mutlaka. Çok üzülüyorum bebeğimin hep genzine kaçıyor 😣
Hmma Doktorumuza sorduk benimde oyleydi. Emmeden once sagip sutu seyreltmemi tavsiye etti. Ise yariyor.
gamzeninmucizesi1 Umay123 malesef benimde öyleydi emzirmeye başlayacağım zaman korku ile yanaşıyordum. Üstelik benim göğüs ucum küçük olduğu iÇin silikon ile emiyor o tazyik silikona doluyor aniden çekince genzine kaçıyor vs vs . Sağım ile hafifletiyorum anca . Zor işler Allah kolaylık versin bize 😂
simgesell Elle sağım yapıyorum önce gerçekten çok korkuyorum Allah herkesin evladını bağışlasın inşallah
Neslihan1903 Umay123 benimde öyle sağıyorum önce sonra emziriyorum sonra sağdığımı veriyorum çünkü ön süt önmeli havalar çok sıcak sütünü sapmazsan meme reddine kadar gidiyor dikkatli ol ben yandım sen yanma çok zor işler
Derinsart Umay123 önden sağıyordum ben emzirmeden önce 7-8 dakka ön sağım yapiyodum tıkanmıyodu öyle önüne geçtim
May01 Umay123 sırt üstü iyice yatıp öyle emzirin benim de öyleydi en rahat öyle emebiliyordu. Ya da emzirmeden sağın . 😊