Merhaba anneler
normal doğum yapıp dikişlerimiz düştükten sonra hastaneye kontrole gittiğinizde alttan mı muayene oldunuz? Sırf bu yüzden hastaneye gitmek dahi istemiyorum nasıl kontrol ediyor doktorlar? Doğumum zor geçtiği için aynı şekilde o çatala çıkmak dahi istemiyorum😌