Turkaslihan Merhaba arkadaşlar 2 ay 10 günlük bebeğim var ... Ve sürekli uyuyor normalmi arada kalkıyor
eylulb Turkaslihan linç ederler kız seni maşallah de otur 😂 karnı tok altı temiz gazı yoksa uyur işte ne güzel 🤗🤗 bi sıkıntısı olsa ağlar