Aysekumsal bizde çok çektik sarılıktan. Lambanın altına beşiğini koydum yüzü lamabanın ışığını alacak şekilde,yüzünede gözlerine zarar gelmesin diye sarı tülbent örttüm(sarı tülbentinde büyüklerimiz sarılığı aldığını söyler) 15 gün boyunca geceleri sürekli böyle uyuttum. 12 den 10 a düşmüştü sarılığı bu yöntemle