Momn Kızlar 1 yaş kızım var dondurma yaptım buz gibi oldu.normal yediğimiz dondurma yumuşaklığında olan tarifiniz var mı ? Nasıl yapabilirim?
Yerfistigininannesi Momn muzu dilimleyin iyice donsun isterseniz az biraz kakao süt ekleyip blendirdan geçirin çok güzel oluyo
Duygusuz Momn muzla yaptım ben. Süt alerjisi var Bebegimin sütsüz yogurtsuz yaptım o yüzden muz ve istedigim meyveleri dilimledim dondurdum ertesi gün cıkarıp 5 dk bekledikten sonra robottan gecirdim kalıplara koydum