Kızlar bebeğimin bezinde 3,4 gündür turuncu leke var doktorla konuştuk sıvı yetersizliği beslenme eksikliği dedi ama 2,3 saatte bir emiyor gece kalkıp bir defa emiyor saat 3 te su vermeye başla dedi veriyorum ama yinede devam ediyor geçmedi ek bişey yaptınız mı tavsiyeleriniz var mı