pogacayanakli_aylamm Mom3434 bebeklerin kafası vücutlarından sıcak olurmus. Benim bebegiminde ateşi normal ama kafası sıcak. Normal
Zumra_ Mom3434 şapka bile giydiremedim bütün kış boyunca çığlığı basıyordu o derin uykudayken bile uyanıyordu şapka çıkacak diye😄 gerçekten çok sıcak kafaları şimdide en çok kafası terliyor umarım hasta etmem 10 aydır çok şükür
KarPrensesi Kafadan ateşini ölçün 38 in üstünde değilse diş ateşi olabilir 38 in üzerindeyse enfeksiyon olabilir
Mom3434 KarPrensesi kafadan dediğiniz nasıl oluyor kulaktan ölçüyorum sürekli 36,8 ama kafası ve alnı ateşli yani :(