Ebruseyda Üç aydir evdeyim resmen o kadar bunaldım ki kızım üç aylık olacak bı hafta sonra. Hamilelikte pandemi yasaklar falan derken çıkamadık su andada kızım o kadar huysuzki sürekli ağlıyor kendi kendine yattığı on dakika o ağlıyor bende ağlıyorum bilmiyorum çok yorgun ve bikkinim
Mom05273 Ebruseyda tek sen öyle değilsin KuZum geçicek mi bilmiyorum ama en azndan zamanı güzel geçirmeye bakıyorum yeri geliyor ne temizlk ne yemek hiçbişiy yapmıyorum bebğimle oynuyorum konuşuorum yada atyorum kendimi koltuğa uyudukça tv izliyorum zor evet çalşmayı çok özlüyorum ama biraz sabır
LadyMarmalade Ebruseyda hiç çıktınız mı koyun arabasına günde 15 20 dk artırarak çıkın sizede bebişede çok iyi gelir. Dışarda ağlarsa emzik kullanıyorsanız emźik verip sakinleştirin zaten arabanın harketinden kendiside sakinleşecektir. Bu pandemi malesef bebişleride bizide eve tıktı ama artık önleminizi alıp çıkın 3 aylık olmuş bile 🧚🏼♀️
BusraG Ebruseyda 1.5 yıldır bnde öyleyim. Artık arabayısına koyup az da olsa çıkartıyorum. Bana da, ona da farklılık oluyor
Ebruseyda LadyMarmalade Emzik almıyor malesef o kdar kötüyüm ki tamam sağlık olsun çıkılır edilir diyorum ama insanın bende bı yere kadar artık çok bunaldım sürekli huysuz olduğundan kimseye de birakamiyorum
LadyMarmalade Ebruseyda evde kapalı kalmak 3 ay boyunca oda sizi çok sıkmıştır huysuzluğun yanında o yüzden dedim hava alın biraz diye🌸gazlı mı dişte mi acaba?
ENA Bebek arabasına koyup çıkın en yakin ve uygun zamanda, dışarıda o da çok daha mutlu olacaktır. Artık ilgisi de artmaya başlamıştır çevreye. Hiç beklemeyin derim. Biz 3 aylıkken her gün çıkıyor park bahce geziyorduk.
Srhtzlyh Ebruseyda korkma canım çık dışarı. Bebek arabasıyla kanguruyla kucağında hiç farketmez. Sokak seslerini çok seviyorlar etrafı izliyorlar sakin sakin. Hatta dışarda olduğumuz sürede uzun uzun uyuyor benim kızım. Ilk bi mahalleyi filan gezersiniz sakin durursa başka çıktığınız bir zaman biraz daha uzağa gidersiniz süreyi uzatırsınız. Emin ol hoşuna gidecektir