ikibabybirmom Herkese merhaba resimdeki ana kucağından var elimde şuan bebeğim 2 aylık acaba kullanabilirmiyim arkaya yatırılmadığı için acaba bebek rahatsiz olur mu kullananlar yazabilir mi acaba
Avsininannesi15 ikibabybirmom bebeğim 4 5 aylığına kadar kullandim ben araba kullanmiyordum o dönem bebeği bu pusete koyarak yaninda oturuyordum. Ama araba kullaniyorsaniz oto koltuk niyetine arkada tek başina koymayin. Bebeğim seviyordu icinde uyuyordu. Evdede kullaniyordum. Mutfakda iş yaparken ve ya banyodayken bu pusete koyuyordum yanimda taşiyordum öyle
ikibabybirmom Avsininannesi15 Yaa bende bi kaç gündür koyuyorum içine ama 2 aylık acaba rahatsız olmaz dimi cnkü oturur pozisyonda gbi kalıyor arkayada yatırılmadığı için bu aylardada oturur pozisyonda olması sorun olurmu