Kızım 40 günlüktü bu spa merkezlerine götürüp yüzdürmüştük suyu çok aşırı seviyor yıkarken ağlayan bir bebek değil artık 3 aylığız banyoda gülücüklerle yıkanıyoruz denize sokma meraklıları var çevremde 🙈 biliyorsunuz kü herkeslerde bir elti görümce kaynana gelen vardır yani bende aşıları tamamlanmadığı iÇin korkuyorum istemiyorum yani şey düşündüm balkonum güneş görüyor sabah 8 den 3 e kadar o sıra havuz alıp ılık su yapıp yüzdürebilirmiyim olurmu sizce sakıncası olurmu yada hasta olurmu 🙏