Merhaba hanımlar dediğim gibi bebeğim maalesef aktif emmiyor sadece ön sütü alıyor ve bırakıyor memede süt olsa da çekemiyor. İlk doğduğunda sarılık geçirdik sütüm geç geldi mama takviyesi yaptık biberon kullanmadık şırıngayla serçe parmağımı emdirerek verdim. Bu yüzden olabilir mi? 2,5 aylık olacağız çene kası güçlenir dediler zayıftır dediler hala aynı sadece ön süt sonra öyle bakıyor doydu heralde diyorum ağlamaya başlıyor memeden çekince 😑