Yagmur1c Kızlar oğluma bezi bıraktırmak istiyorum ama henüz konuşamıyor anne baba gibi kısa şeyler diyor kaka yaptın mı dediğimde kaka bile demiyor bezi bırakması için konuşması mı gerekiyor bir bilginiz var mı bırakanlar nasıl bıraktırdınız benim için büyük sıkıntı bezi olayı ya kreşede gidiyor
Ceren12fln Yagmur1c bence konuşması gerek kuzum kuzenimin bebeği 30 aylık konuşması az olduğu için öğretemedi
bugraninannesi2901 Canım ben 26 aylıkken bıraktırdım .İlk gün bezi çıkarttım 15 dakka da bir tuvalete götürüyorum sabahtan öğle ye kadar sürekli götürmeme rağmen tuvaletten çıkınca üzerini giydirdiğim dakika altına yaptı .Öğleden sonra kendi dedi çişim geldi ıslaklıktannn rahatsız oluyodu altına yapmadı sonra sürekli kendi demeye başladı .Ben ama eğitime başlamadan önce de arada bir tuvalete götürüyordum öyle alıştı benim oğlum
Ceren12fln bugraninannesi2901 bende tam 26 ayda öğrettim dediğin gibi 1 yasinda lazimlik almıştım işetmedim ama odasında durdu hadi bebeklerin cisini yapsın bak tuvalet burasi dedim ona gosterirdim bak ciiiiş oh rahatladim derdim ztn 5 dkk ayri durmaz ben wc deyken yanımda olurdu çoğu zaman gel cisin varsa kızım derdim oyle oyle 26 ayda kendiside heves etti bıraktık
Ceren12fln bugraninannesi2901 bide bişey sorucam nadirde olsa arada işiyormu altına? İsemez ama arada bi bakiyorum saliverio acaba oyunami daldığı icin unutuyor yada pırt yapcam diemi saliverio yanlışlıkla
bugraninannesi2901 Ceren12fln aynen benimde öyleydi her tuvalete gittiğimde gelmek istiyordu hevesleniyordu .Benim tembelliğim biraz tuvalet eğitimi en korktuğum şeylerden di oğlumun hevesi de vardı sonunda cesaret ettim oğlum da hemen alıştı zaten .
Swtlna 29 aylık bıraktık biz de bezi ama oğlum konuşuyor, konuşmadan nasıl olcak bilemedim, beklemekte fayda var sanırım
bugraninannesi2901 Ceren12fln yok canım oğlum maşallah hiç altını ıslatmıyor.Oyunada dalsa tutuyo çok sıkışınca söylüyor .Geceleri de aynı şekil ben bazen uyuya kalıyorum uyanamıyorum .Öyle olunca sabah a kadar yapmıyo