Gzmmm Oğlum şu an 7.5 aylık ve 6ncı dişi çıkarıyoruz😅😅 resmine baktım henüz diş yok. Etinin alt kısmı çok şişiyor ve beyaz oluyor diş patlatcağı zaman. Biz 4ncü ayda başladık kaşıntılara 5nci ayda 2 diş birden patlattık ve hâlâ da diş ve kaşıntı sıkıntımız var. Geceleri uyku sorunlarını saymıyorum bile. Allah kolaylık versin en zor dönemdesiniz