Ikra-hilal28 sinovac oldum ilk dozu olduğum gün sadece hafif halsizlik olmuştu ve kol ağrısı ertesi gün hiçbişey olmadı ikinci dozu da perşembe günü oldum kol ağrısı bile çok çok az hissettim ne halsizlik he başka bişey hissetmedim. Ama ofiste biontech olanlar ikinci dozdan sonra üç gün halsizlik yaşadı.