Ipekada34 4. ay atağı sadece uyku açısından zorladı bizi. Yatağa koyduğum gibi uyuyan bebeğim kucakta zar zor uyumaya başlamıştı ve işin kötü yanı yatağa koyduğum gibi etini koparmışım gibi çığlıklar.. Anneliğimi çok sorguladım bir yerde hata mı yapıyorum diye. Çevremde herkes aç bu çocuk, hasta bu çocuk vs diye çok üzerime geliyordu bir de yaşadıklarımın üstüne. Atak sonunda 4 uykudan 2 uyku bir şekerlemeye düştük ve eskisi gibi yatağa koyunca uyuyor. Sadece birkaç hafta sürecek diye kendinizi telkin edin ve sabır edin. Sevgilerle 💕