Leylaa_ momy_16 ayva bulabilirsen kesinle ayva çekirdeği ben yaptım bi kaç gün yara oldu sonra geçti artık olmuyor acıdıkça sürdüm hep pamukla zaten o jel oluyor
Hatice3442 momy_16 göğüs ucu kremi var onu kullanabilirsiniz bn her emzirdikce ondan sürdüm hafif zeytin yağı sürdüm 2 güne geçti 😌
Busecnr40 momy_16 lansinoh cok iyi geldi meme uclarim o kadar kötu olmustu ki kopacak gibiydi ama cok sukur uc dort gunde gecirdi
Mehtapakim momy_16 benim bebeğim üç aylık canım her anne yaşıyor o durumu malesef ben ne kullandiysam iyi gelmedi en son tahin yağıyla iki gün bile sürmeden iyileşti dene derim
Leylaa_ momy_16 hayır suya koyun zaten o jel oluyor bi çay bardağına yarım su koyun 6 7 tane çekirdeğini koyun diğer güne jel olur buz dolabın da saklayın emzirdikten. Sonra pamukla surun aklınıza geldikçe
Mertimmm Kreme hic bosuna para verme o yaralar mutlaka oluyo kisiye gore iyilesme suresi var krem bi ise yaramiyo beyaz lahana al gogus ucuna koy acisini aliyo yarayada iyi geliyo
Gamzebu Bende de yara olmuştu sadece gümüş kapak geçirdi, birde emzirme den önce ve sonrası sütüm ile göğsümü ıslatıp Bi süre açık bırakıyorum ve sürekli gümüş kapak taktım Bi kaç güne rahatladı