Evos_ dört aylık bebeğim denize giriyor gölgelikli simite oturtuyorum çok eğleniyor oda bizde. mayo bez kullanıyoruz denizden çıktıktan sonra mayo bezi çıkarıp altını normal bezliyoruö beachteysek her denizden sonra duştaki suya bi tutup çekiyorum tuzlu kalmasın diye gülüyor eğleniyor baya halk plajı yada koydaysak yanımızda beş litrelik temiz su bulunduruyoruz güneşte baya ısınıyor zaten denizden çıkınca duruluyorum vucudunu sonra bi zıbın geçiriyorum üstüne pusetine koyuyorum acıktıysa emziriyorum uyuyor , o sırada babası bekliyor ben yüzüyorum ben bekliyorum babası yüzüyor uyanınca yine mayo bez takıp denizden çıkınca temiz su ile durulama temiz bir zıbın emzirme puset uyku bu şekilde çok rahat geçiyor izmirde oturduğım için her hafta sonu gitmeye çalışıyoruz artık denizi görünce gülüyor kikir kikir , güneş kremi sürüyorum güzelce zaten pusetinde şemsiye altında denizdeykende gölgelikli simitinde takılıyor ( gölgelikli simiti mutlaka ben yada babası tutuyoruz tabi kendi haline bırakmıyoruz devrilir falan diye ama çok eğlenceli geçiyor tavsiye ederim 🌸 )