Aylns canım 5.5 mm çok önemli bi boyut değil benim oğlumun 22 mm e çıktığı oldu. Hamileyken öğrenmiştim bende.doğdunda Böbrek ultrasonu idrar tahlili ve kültürü yapıldı böbrekte veya kanallarda hiç bi sorun olmadığı için her 3 ayda bir kontrol edeceğiz dendi. 3 ay sonraki kontrolümüzde herşey normale döndü çok şükür. Eğer ki darlık varsa veya sünnet derisi idrar çıkışını biraz kapatıyorsa idrar çıkışı az olduğu için böbrekte birikme yapıp büyümeye sebep olabiliyor böyle durumlarda sünnet önerebiliyorlar. Bunun dışında herhangi bişey yoksa sadece kontrollere gitmeniz yeterli zamanla kendisi düzelecektir.bunun içinde doktorumuz bebek büyüdükçe organları da büyüdüğü için böbrekteki genişleme bölgesi de normale döner demişti. Çok geçmiş olsun. Kafanıza takmayın sakın. Ben bütün hamileliğim boyunca bununla yaşadım ve çok yıprandım boşuna yıpranmışım ki sizin boyutunuz çok ciddi değil. İnşallah düzelecektir zamanla.