Arkadaşlar merhaba
eşimin tayini şırnağa çıktı ve ev bulamıyoruz 3 aylık oğlum ve ben babamızın ev bulmasını ve bir an önce bizi almasını bekliyoruz.sizden ricam Şırnak’da olup tayini batıya çıkan ve ev boşaltacak olan arkadaşlar varsa evini bize verebilir mi ?