Aysekumsal 5 gün önce normal doğum yaptım dikiş atıldı ama hala ağrısı geçmedi oturamıyorum kalkamıyorum yatamıyorum ne yapmam gerekiyor
Bulutbey Aysekumsal doktorunuz da söylemiştir mutlaka. Batikonlu ılık su ile temizleyin. İyice kuruduğundan emin olun. Bunun haricinde Oturmakta ben de çok zorlandığım için hemoroid için kullanılan minderlerden almıştım.
Guzelkizimbenim Aysekumsal 1 aya geçmişti benim kuru tutmaya dikkat edin bide ortası boş oturma minderleri var onla rahat etmiştim ben
elifineylulu Aysekumsal Temizligine ve kuruluğuna dikkat et ve bol bol uzan canım otururken bile mümkün mertebe ayaklarını uzat benimde 5 dikişim vardı 10 günü bulmadan toparladım geçiyor bişey kalmıyor merak etme..1 ay meselesi dikiş düşmesi onuda hissetmiyorsun bile
Aybersa Aysekumsal normal doğum yaptım , kuru tutun , fön makinesi ile uzaktan kurutuyordum ben , ağrısı geçer yavaş yavaş çok işlem olduğu için şimdi çok hissediyorsunuz ♥️
Lalins ilk 10 gün arilariniz olucak nede yapsaniz ağriyor .. ben tetra kaynatip oyle duruluyordum sonra ise kaşıntiniz olucak dikişler kurumaya başlayinca
Guzelkizimbenim Aysekumsal kişiye göre değişiyor ama kesinlikle kuru tutun suyun içine biraz batikon koyun onu sıkın kurutun bide parol icebilirsiniz ağrı çoksa emziriken içiliyor oturma minderi alın çok rahat edersiniz büyük tuvalet sorunu içinde sabahları kayısı yiyin geliyorsa yapın birşey olmaz sadece ikinmamak gerekiyor
Belciminannesi Aysekumsal daha çok erken geçmesini beklemek için canım dikiş sonuçta benim 20 günden sonra rahatladı ama sert yere oturunca falan yine ağrı yapıyordu haliyle dikkat et yumuşak yerlere otur mesela ben koltuğa yan oturuyordum dikişim sağ taraftaydı
Balannesiiiiii Aysekumsal benim 1 aydan uzun sürmüştü dikişlerim ne iyileşti ne düştü zor bi süreçti benim için aynı zamanda kuyruk sokumumda ağrıyodu oturmak ve emzirmek çok çileydi. Şükür dikişlerim iyileşti ama kuyruk sokumu ağrısı hala var. Doğumum zor geçmişti bundan olduğunu süşünüyoeum. 2 aylık olduk ama kontrol ettirmeye hala gidemedim😌
Aysekumsal Balannesiiiiii peki birşey daha sorucam büyük tuvaletinize nasıl gittiniz ben sırf tuvalete gitmiyim diye katı şeyler yemiyorum korkuyorum gitmeye
Merveyzc1661 Aysekumsal ben sabahlari bir yemek kasigi zeytinyagi ictim ac karnina yumusatti baya rahat oldu canim 4 gun oldu dogum yapali
Sare_neva34 Aysekumsal bende öyleydim antibiyotik kullanıyormusun inan bende çok çare aradım ama pek bı çare yok 😑ben ayakta yiyordum bebeğimi ayakta emziriyordum ama 2 haftada daha iyi olursun
Aysekumsal Sare_neva34 bende aynı şekil ayakta felan yemek yiyorum ama işte tuvalete daha çıkmadım en büyük korkum şu anlık o idrarda baya yanıyor çünkü büyük abdestten çok korkuyorum
Sare_neva34 Aysekumsal benim doktorum. İshal ilim diye ilaç yazmıştı sıkıntı olmadi bide idrar dan dikişim yanar diye bir gün korkudan yapamadım ama bişey olmadı bı yanma durumu olmadı çok şükür rabbim yardım etsin inşallah çok zor bir durum 🌹
M-elisa Aysekumsal ben çok zorluk çekmiştim büyük abdestte ama sonra keten tohumu kullanmaya başladım. Sabahları bir kaşık keten tohumu su ile çiğnemeden yutuyordum. Bende çok işe yaradı. Umarım size de yardımcı olur bu bilgi